woensdag 3 september 2008

VISSEN - Shakespeare Mach III molens

Na een tijdje geleden een SPRO Passion FD740 te hebben gekocht bij mijn DAM 3.30 m Tele 40-80 Gram voor zeebaars en snoek (onder andere) bestelde ik er een extra (aluminium) spoel bij, want die werd niet bijgeleverd (voor €42 eigenlijk een schande). Kosten: €15, levertijd dus al een paar weken. Kom ik vandaag ineens een Shakespeare molen-serie (Mach III) tegen met in totaal 4(!) aluminium spoelen (waarvan 3 ondiepe matchspoelen) voor tussen de €55 en €60 met maten tussen 3500 en 6000 (grotere maar 2 extra spoelen) MET 2 slingers (enkele en dubbele) MET molentas waar alles in past. En een boel kogellagers...
3x€15 = €45 dus de molen had ik voor €10 gekregen... Misschien bedoelen ze dit met buyer's remorse
De molens zijn te koop bij Henk Koster. Update: Heb er ook nog even IRL aan gevoeld: zijn echt stevig, geen speling, draaien heerlijk. Van de dubbele hendel vraag ik me alleen af of je er in de praktijk wat aan hebt.
Shakespeare Mach III molen, die ik eigenlijk beter had kunnen kopen(?)

Geen opmerkingen: