woensdag 24 februari 2010

VISSEN - Gratis nieuwe DAM dropshot hengel!

Wat een mazzel: net een aanbieding bij BEET op het moment dat ik me wilde abonneren; een DAM dropshot hengel gratis bij een jaarabonnement! En wat voor een! Normaal krijg je alleen maar de goedkope zooi van het laagste segment van SPRO, maar nu zat er een Calyber serie hengel bij. Echt een prachtige hengel (DAM catalogus waarde: €78!) met een lengte van 2.28m en een werpgewicht van 14-28 gram (1/2 - 1 oz). Precies de hengel die ik wilde hebben voor in de boot, omdat ik er al een van 2.10m en 2.70m heb. Net uitgepakt en naast zeer mooie afwerking, waaronder titanium ogen met dunne geleideringen, Fuji reelhouder ook nog eens een fijn ontwerp met driedelig handvat. Hij zwiepte wel een beetje weinig naar mijn mening en het topje was redelijk strak: ik had zachter verwacht. We zullen zien, binnenkort een testsessie vanuit de boot met hopelijk een fishfinder nog net voordat de gesloten tijd ingaat.

Geen opmerkingen: